سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارک ناژوان اصفهان

اصفهان دارای مکان های دیدنی زیادی می باشد که می تواند مورد علاقه اکثر افراد با هر سلیقه ای واقع شود. این شهر دارای مکان های تاریخی، تفریحی و… می باشد که سفر به آن را به دلیل وجود مکان های دیدنی یاد توصیه می کنی. در این مقاله قصد دارید پارک ناژوان اصفهان و ویژگی های آن را شرح دهید. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید پارک ناژوان یکی از مکان هایی است که بازدید از آن به همه افراد توصیه می شود. برای شناخت این مکان تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

باغ پرندگان پارک ناژوان اصفهان,پارک ناژوان اصفهان,خدمات و امکانات مناسب پارک ناژوان اصفهان

سرسبز بودن پارک ناژوان اصفهان

پارک ناژوان اصفهان یکی از معروف ترین و بهترین پارک های جنگلی اصفهان است. مساحت این فضا نزدیک به 1200 مترمربع است که مناسب افرادی می باشد که علاقه مند به طبیعت گردی می باشند. به دلیل مراجعه اکثر مسافرین و توریست به این مکان زیبا اقامتگاه های زیادی در اطراف آن به وجود آمده است که توسط این افراد مخصوصاً در زمان تعطیلات مورد استفاده قرار می گیرد. اگر هوس رفتن به پیک نیک در طبیعت را کرده اید پیشنهاد می کنیم سری به این پارک بزنید و از طبیعت و آب و هوای خوبی که به خاطر سرسبزی در آن به وجود آمده استفاده کنید. برای خرید بلیط هواپیما مشهد اصفهان یا بلیط چارتر اصفهان مشهد به سایت خرید بلیط پرواز مراجعه کنید.

سرسبز بودن پارک ناژوان اصفهان,باغ پرندگان پارک ناژوان اصفهان,پارک ناژوان اصفهان

خدمات و امکانات مناسب پارک ناژوان اصفهان

به دلیل رسیدگی شهرداری اصفهان به این منطقه امکانات و خدمات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است. این موضوع باعث شده تا افرادی که به این مکان مراجعه می کنند احساس کمبودی از نظر خدمات رفاهی نداشته باشند. پارک جنگلی ناژوان در اصفهان دارای خدماتی مانند فضای بازی برای کودکان، رستوران، تفریحات آبی، درشکه سواری و… می باشد. هر امکاناتی که در یک پارک تفریحی باید وجود داشته باشد در این پارک فراهم گردید تا مراجعه کنندگان بتوانند تجربه ای به یاد ماندنی از این فضا داشته باشند.

باغ پرندگان پارک ناژوان اصفهان,پارک ناژوان اصفهان,خدمات و امکانات مناسب پارک ناژوان اصفهان