سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران های کیش

بهترین رستورانهای کیش

اکثر مسافران در طول سفر خود قطعا، بارها به رستوران های مختلف جهت میل غذا مراجعه می‌کنند و مسافرینی که به کیش سفر می کنند هم به دنبال بهترین رستورانهای کیش ، بهترین رستورانهای کیش با موسیقی زنده یا حتی به دنبال بهترین رستورانهای کیش از نظر مسافران می گردند . سلامت غذا، کیفیت مواد اولیه و دستپخت خوب آشپز مهم‌ترین نکات اولیه در انتخاب بهترین رستوران در هر جای دنیا است. مهم‌ترین عوامل بعدی نیز ظاهر رستوران از نظر طراحی و داشتن محیطی آرام و همچنین هزینه‌های این رستوران ها است که برای همه گردشگران مهم است ، بنابراین اگر بخواهیم رستورانی را جز قراردهیم قطعا تمامی موارد ذکر شده لازم است مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین اگر قصد خرید  را دارید و یا اینکه می‌خواهید با خرید  و انتخاب هتلی مناسب، لحظاتی فراموش نشدنی را در این جزیره زیبا برای خود بسازید قطعا خواندن این مقاله و همراهی با آس چارتر به شما در انتخاب بهترین رستوران کیش جهت صرف غذاهای لذیذ کمک خواهد کرد. بلیط چارتر شیراز کیش یا بلیط هواپیما تبریز کیش خود را می توانید از سایت آس چارتر تهیه کنید.

بهترین رستورانهای کیش

بهترین رستورانهای کیش از نظر مسافران

جزیره کیش که در استان هرمزگان واقع شده است دارای جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و مراکز خرید بسیار متنوعی برخوردار بوده و در عین حال  رستوران‌های مشهور و فوق‌العاده‌ای را هم در خود جای داده است. ما در ادامه بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر بعدی خود به کیش دیگر نگران یافتن یک رستوران خوب برای صرف غذا نباشید و با برنامه‌ریزی کامل و بدون سردرگمی به این جزیره شگفت‌انگیز سفر کنید و از این رستورانها استفاده کنید .

مناطق دیدنی کیش

رستوران میرمهنا کیش

یکی از رستوران‌های قدیمی و شناخته شده کیش که غذاهای دریایی فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود سرو می‌کند، رستوران میرمهنا نام دارد  که یکی از بهترین رستورانهای کیش است .

در حقیقت میرمهنا یکی از بهترین رستورانهای کیش از نظر مسافران است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این رستوران در شهرک میرمهنا واقع شده و از فضای بسیار بزرگ و مدرنی برخوردار است که اکثر افرادی که بلیط چارتر پرواز تهران کیش دارند قطعا از آن استفاده کرده اند . غذاهای رستوران میرمهنا کیش بسیار باکیفیت هستند و طعم خاص و فوق‌العاده‌ای دارند.

منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع بوده و دارای انواع غذاهای دریایی و کبابی است که از میان آن‌ها قلیه ماهی گل سر سبد این منو این رستوران محسوب می‌شود. این رستوران جزء بهترین رستورانهای کیش با موسیقی زنده محسوب می شود . رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل کیش قرار دارد و تماشای ساحل از پنجره این رستوران به هنگام صرف غذا بسیار لذت‌بخش برای همه مسافران است .

نزدیک بودن  این رستوران به سواحل نیلگون خلیج فارس موجب شده که مهمانان بتوانند پس از صرف غذا در کنار این ساحل قدم بزنند و از طبیعت بکر اطراف آن لذت ببرند.

بهتر است بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است، اما باز هم جزء بهترین رستورانهای کیش می باشد.

بهترین رستورانهای کیش